Якщо Ви оцінили авіакомпанію, зберегли результати, але не бачите авіакомпанію в рейтингу, це означає, що ваша авіакомпанія ще не набрала 1700 оцінок пасажирів. Щойно це відбудеться, ТОП Рейтингу поповниться новою позицією.
Рейтинг авіакомпаній від Tickets.ua — незалежний рейтинг, складений на основі оцінок наших пасажирів. Дані оновлюються миттєво,
по мірі появи нових оцінок.
Основна мета рейтингу — отримати
максимально об'єктивну оцінку роботи авіакомпаній, квитки на рейси яких
продаються на сервісі Tickets.ua. Під час голосування пасажири чесно і
об'єктивно оцінюють комфорт, забезпечений авіакомпанією.
Рейтинг
пропонує оцінити усі основні критерії рівня сервісу: зручність
реєстрації на рейс, якість наданих послух на борту, умови під час
перельоту, під час посадки/висадки, під час оформлення/отримання багажу,
під час подорожі з дітьми та інші характеристики. Ми дуже уважно
ставимося до побажань пасажирів і модифікуємо параметри по мірі появи
нових індикаторів попиту.
Завдання рейтингу — допомогти нашим клієнтам визначитися з вибором авіакомпанії під час пошуку квитків на сайті Tickets.ua.
© Всі дані Рейтингу авіакомпаній на Tickets.ua належать компанії Tickets.ua. Будь-яке використання даних, наведених у Рейтингу, можливе тільки після узгодження з Tickets.ua. Повне або часткове копіювання даних, публікування статистичної інформації Рейтингу авіакомпаній в будь-яких джерелах без узгодження з правовласником заборонено!
Дані зібрані і надані міжнародним агентством FlightStats, Inc.
Статистика збирається 2 рази на місяць і показує дані двох попередніх календарних місяців: у 5-й день місяця (відображає затримки з 1-го по 1-е число двох попередніх місяців) і 20-й день місяця (відображає затримки з 15-го по 15-е число двох попередніх місяців).
Правила написання відгуків
Будь-хто може залишити відгук про свій переліт в розділі «Відгуки».Відгуки про авіакомпанії у проекті Рейтинг авіакомпаній від Tickets.ua - це пряма можливість зворотнього зв'язку з представниками авіакомпаній. Ваш коментар і побажання прочитають представники авіакомпаній, зацікавлені в підвищенні якості сервісу. Якщо під час перельоту у вас виникла суперечлива ситуація, за вашим бажанням інформація буде передана представникам авіакомпанії, буде проведено внутрішнє розслідування і вам повідомлять його результат.
Як залишити відгук?
Правила
Збереження особистих даних
У формі написання відгуку необхідно вказати ім'я, прізвище та електронну адресу.Контактні дані необхідні тільки для зворотнього зв'язку з вами представникам сервісу Tickets.ua або представникам авіакомпанії, за необхідності.
Ми гарантуємо, що ваші дані не потраплять у спам-розсилку. E-mail користувача відображатися на сайті не буде.